Naklejki to bardzo dobry gadżet firmowy, zarówno dla firmy, jak i osoby, która go dostaje. Ich druk jest tani, dlatego firma ma z tego tytułu korzyść. Osoba, której wręczono naklejkę może nakleić ją w dowolnym miejscu, na przykład żeby coś zakryć. Obecnie naklejki możemy zamówić poprzez email lub osobisty kontakt z agencją poligraficzną. A ile to kosztuje? Nie jest drogo.

Cena druku naklejek reklamowych

druk naklejekTrudno jest jednoznacznie mówić o kosztach jednej naklejki, ponieważ zawsze wykonuje się je masowo. Zazwyczaj jeden metr kwadratowy naklejek kosztuje od czterdziestu, do siedemdziesięciu złotych. Dlaczego jest takie wahanie w cenie? Druk naklejek jest różny. Zawsze korzysta się z tej samej maszyny, jednak papier może się różnić. Chodzi głównie o jego gramaturę oraz twardość. Im twardszy papier, tym jest droższy. Tak samo jest z dodatkowym zabezpieczeniem od zalania wodą, czyli laminatem. Poprawia on wygląd i estetykę naklejki. Niektóre plotery podczas drukowania od razu naklejają laminat, dzięki czemu można szybko wykonać taką naklejkę. Na jednym metrze kwadratowym może się znaleźć różna ilość naklejek. Im jest ich więcej, tym cena rośnie, ponieważ operator gilotyny musi wykonać więcej pracy. Jednak możesz je wręczyć większej grupie osób, dlatego jest to bardziej opłacalne, niż druk tylko kilku. Mniej więcej tak wyglądają sprawy kosztowe, jeśli chodzi o naklejki.

Mimo wszystko jest to dość skuteczny rodzaj gadżetów reklamowych. Możesz przeprowadzić eksperyment, dając klientowi do wyboru jeden z gadżetów reklamowych, na przykład długopis lub naklejkę. Założę się, że ponad siedemdziesiąt procent Twoich klientów zdecyduje się na taką naklejkę. Ludzi lubią takie rzeczy, ponieważ mogą je nakleić w dowolnym miejscu. Gadżet jest mile widziany.