W ubiegłe wakacje pojechałam ze swoim chłopakiem do Amsterdamu. Odwiedziliśmy już kilka europejskich stolic. Byliśmy w Paryżu, Berlinie, Pradze czy Budapeszcie. Zawsze sami planujemy nasze wycieczki. Rezerwujemy pokój w hostelu, kupujemy bilety lotnicze lub autobusowe i kupujemy walutę. Nie potrzeba nam przewodnika. Wolimy odkryć sami sekrety miasta.

Z Warszawy do Holandii tylko busem

busy warszawa holandiaW tym roku nie chcieliśmy lecieć samolotem ze względów ekonomicznych. Woleliśmy kupić za zaoszczędzone pieniądze więcej obcej waluty. Na szczęście znaleźliśmy ciekawą ofertę przewozu autokarowego. Busy Warszawa Holandia nie były drogie. W trasę ruszały codziennie z dworca autobusowego. Było to bardzo wygodne rozwiązanie, bo do dworca mamy bliżej niż na lotnisko. Każdy z nich miał pojemny bagażnik, więc mogliśmy bez problemu zmieścić się z naszymi walizkami. Dzięki przystępnej cenie mieliśmy więcej pieniędzy na pozostałe wydatki. Busy kursowały do kilku holenderskich miast. Przejazd był bezpośredni, tylko z kilkoma przystankami w Polsce, by zebrać resztę podróżnych. Siedzenia były wygodne i kierowca robił co jakiś czas postoje byśmy mogli rozprostować nogi. Dzięki temu nie byliśmy bardzo zmęczeni podróżą. Busem jechał doświadczony kierowca, który zapewnił nam komfortową jazdę. Myślę, że w przyszłości skorzystamy jeszcze z usług tej firmy. Mają w ofercie również przewozy do innych europejskich miast. W przyszłym roku na pewno również będziemy wybierać się na wycieczkę. Zapisałam sobie nazwę firmy na przyszłość.

Wycieczka bardzo się udała. Amsterdam jest przepięknym miastem, pełnym urokliwych uliczek i z mnóstwem kanałów. Byliśmy w najbardziej znanych dzielnicach miasta i dużo zwiedzaliśmy. Spróbowaliśmy regionalnej kuchni w lokalnej restauracji. Miło spędziliśmy nasze osiem dni urlopu. Lubię te nasze wycieczki.