Gdy byłem młody, postanowiłem spróbować sił w samozatrudnieniu. Od zawsze czułem, że moje kompetencje sprzedażowe są na wysokim poziomie, więc postanowiłem otworzyć swój własny sklep medyczny. Z początku było mi ciężko, lecz z czasem zainwestowałem w dużą ilość towaru i poszukiwałem miejsca do przechowywania. Mój niewielki magazyn potrzebował uporządkowania, pomyślałem więc o antresoli.

Jak zaoszczędzić miejsce dzięki antresoli magazynowej?

antresole magazynoweFirma przynosiła coraz większe zyski, więc zainwestowałem sporo pieniędzy w towar. Zakupiłem sporo wózków inwalidzkich, blatów operacyjnych oraz łóżek szpitalnych. Był to już sprzęt, który można uznać za ciężki, w porównaniu do igieł czy noży chirurgicznych. Antresole magazynowe były mi potrzebne, aby na magazynie, w którym zaczynało brakować miejsca, zapanował porządek.  Istnienie wiele sklepów internetowych, pozwoliło mi na znalezienie antresoli o odpowiedniej wielkości. Miałem możliwość zakupienia mniejszych antresoli na lżejsze towary do badań kardiologicznych oraz większe przeznaczone głównie na blaty operacyjne i łózka. Z obu byłem bardzo zadowolony. Wykonane były z solidnego materiału, dostosowanego do obciążenia towarami, którymi dysponowałem. Zaletą było również to, że były wąskie i dzięki temu zyskałem więcej miejsca, ponieważ towary piętrzyły się w górę. Gdy opróżniałem magazyn podczas inwentaryzacji, mogłem bez problemu rozładować towar i złożyć antresolę. W razie potrzeby istniała też możliwość połączenia jej z wózkiem widłowym i specjalnie przystosowaną drabiną. Dzięki temu, gdy nie pamiętałem gdzie leży dany produkt, łatwiej było mi go odszukać. Poza tym były wykonane z trwałego, wytrzymałego materiału.

Antresole najbardziej przydały mi się w kulminacyjnym momencie rozwoju firmy. Magazyn średniej wielkości przemienił się wtedy w dużą hurtownię towarów medycznych, o bardzo szerokim asortymencie. Atrakcyjność funkcji antresoli wzrosła w moich oczach już wcześniej na tyle, że nie zawahałem się dokupić więcej egzemplarzy.

Kategorie: Usługi